Cilj čelnika Opštine Čajetina je da „Zlatibor ide dalje u Evropu i svet“ s novim projektima, poput kabinske žičare (gondole), rekla je Bojana Božanić direktorka JP Gold gondola Zlatibor, na promociji novog broja magazina “Hello! Travel”, koja je održana u Beogradu u restoranu Stanica 1884.
U ovom specijalnom izdanju koje je posvećeno upravo Zlatiboru, časopis je istražio i obradio teme koje se tiču prirodnih potencijala Zlatibora, turističke atrakcije, kulturu ovog kraja, smeštaj i mogućnosti za odmor, kao i celokupnu turističku ponudu ove poznate destinacije.
Svi posetioci Zlatibora ove sezone će biti u prilici da pronađu dvojezično izdanje magazina u mnogim turističkim objektima planine.
Promocija magazina je okupila veliki broj zvanica, a njih su kratkim obraćanjem pozdravili Bojana Božanić, direktorka JP Gold gondola Zlatibor, Vladimir Živanović, direktor Turističke organizacije Zlatibor i Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe.
Bojana Božanić istakla je da veruje da će zlatiborska Gold gondola biti izgrađena ove godine.
“Zaista je zadovoljstvo što smo sarađivali sa magazinom Hello jer najbolji idu uz najbolje. Imali ste priliku da pogledate šta sve Zlatibor nudi u jednom zaista bogatom i luksuznom izdanju i sigurna sam da ćemo i u narednom periodu i godinama sarađivati na polju turizma. Nadam se da ćete sa nama pratiti razvoj naše najveće investicije, izgradnju zlatiborske Gold gondole i zajedno sa nama u narednih 10 godina dostići cilj koji smo sebi postavili, a to je million turista i deset miliona noćenja. Ja verujem da Zlatibor sa svima vama i mnogim ljubiteljijma Zlatibora to može da postigne”, rekla je Božanić, dok su zvanice uživale uz vino, hranu i prelep ambijent restorana.
Direktor Turističke organizacije Zlatibor, Vladimir Živanović je istakao da Zlatibor koristi svaku priliku da radi na promociji turističkih potencijala i da je krajem prošle godine sa timom „Color Press Media Communication“ napravljen specijalizovan „Hello! Travel“ magazin u kojem čitaoci mogu da se upoznaju sa „ljudima, tradicijom, gastronomijom, smeštajnim kapacitetima“ Zlatibora. On se zahvalio saradnicima, ljudima iz “Color Press Media Communication” i naveo da je siguran da je postavljen temelj jedne uspešne saradnje koja će dugo trajati.
“Čitajući ovaj luksuzni magazin, imao sam priliku da se uverim da svi naši turistički projekti nisu ostali nezapaženi, da su ostavili veliki trag. Smatram da će sve ove promotivne aktivnosti doprineti porastu broja posetilaca na Zlatiboru i da će trend rasta i epitet koji ova destinacija nosi nastaviti i u 2018. godini”, naglasio je Živanović.
Predsednik marketinške kompanije „Color Press Group“ (CPG) Robert Čoban istakao je da je
koncept magazina “Hello! Travel” da Zlatibor predstavi sve svoje potencijale, između ostalog, kroz priču o hrani i istoriji. Ovaj broj časopisa opisao je sve lepote Zlatibora, najposećenije destinacije na samoj planini, kao i kompletan kapacitet i sadržaj koji ova planina pruža za odmor.
“Geografska pozicija Zlatibora, između Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Srbije, čini ga jako privlačnim velikom broju turista i veliki broj poznatih ličnosti odlazi tamo, tako da nam nije bilo teško da popunimo rubrike“, rekao je Čoban.
Predsednik Opštine Čajetina, Milan Stamatović, za sam magazin je istakao da najveći broj domaćih investitora ulaže upravo na Zlatiboru i da bez osnovne infrastrukture nema ozbiljnih turističkih mesta: “Sve je veći broj zahteva i za proširivanje zabavnog sadržaja. Gosti žele aktivan odmor ispunjen turističkim izletima, sportskim dešavanjima, žele da uživaju u ponudi ugostiteljskih objekata, koliko i u prirodnim lepotama Zlatibora. Zlatibor nije samo strogi centar naselja, on zauzima prostor od 647 kvadratnih kilometara nesagledivih lepota”, navodi Stamatović i dodaje da je sportski turizam nešto za šta se Zlatibor prvenstveno opredelio, a da tu leži i ogroman potencijal za zdravstveni turizam, što potvrđuje veliki broj ljudi koji svake godine poseti planinu.
17.februara ovo izdanje magazina “Hello! Travel” biće promovisano i na Zlatiboru, a značajna vest je i da se ove godine 20. avgusta navršava 125 godina od organizovanog turizma na Zlatiboru.