za zaključenje ugovora o poslovnoj saradnji u oblasti marketinga
Pravo učešća na javnom pozivu imaju sva pravna lica saglasna sa uslovima u dokumentu „Ponuda reklamnog prostora”, Svi zainteresovani za zaključenje ugovora o poslovnoj saradnji mogu se obratiti JP „Gold gondola Zlatibor” direktno na mejl marketing@goldgondola.rs ili na telefon +381 31 3833 833.
Формулар за понуду можете преузети на следећем линку
На основу Одлуке Надзорног одбора број 01-301-5/2024 од 15.11.2024. године, Јавно предузеће „ Голд гондола Златибор“ расписује:
ЈАВНИ ПОЗИВ
За прибављање понуда за закључивање Уговора о реализацији рекламног пакета
I ПРЕДМЕТ ЈАВНОГ ПОЗИВА
1. Истицање рекламног простора у оквиру комплекса Јавног предузећа„ Голд гондола“ Златибор,
- 14 кабина (предња, задња и страна супротна од улаза) за период од 1. јануара 2025. до 31. децембра 2025. године.
- 10 кабина (предња, задња и страна супротна од улаза) за период од 1. јануара 2025. до 31. децембра 2025. године, плус 4 кабине (предња, задња и страна супротна од улаза) за период од 1. априла до 31. децембра 2025. године.
- 4 новогодишње кабине (предња, задња и страна супротна од улаза ) за период од 1. јануара 2025. до 31. марта 2025. године.
Почетна цена према сегменту рекламног простора дефнисана је у еврима и плаћа се по средњем курсу НБС на дан уплате, увећано за ПДВ;
а. 14 кабина предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња страна и бочна страна димензија 144,5x117,7x60 цм) за период од 1. јануара 2025. до 31. децембра 2025. по цени 120 евра + ПДВ + израда, постављање и уклањање рекламног материјала по кабини односно 1.680 евра + ПДВ месечно за свих четрнаест кабина.
б. 10 кабина - предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња страна и бочна страна димензија 144,5x117,7x60 цм) за период од 1. јануара 2025. до 31. децембра 2025. по цени од 120 евра + ПДВ + израда, постављање и уклањање рекламног материјала по кабини односно 1.200 евра + ПДВ месечно за свих десет кабина
плус 4 кабине - предња, задња и страна супротна од улаза
(димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња страна и бочна страна димензија 144,5x117,7x60 цм) за период од 1. априла 2025. до 31. децембра 2025. по цени од 120 евра + ПДВ + израда, постављање и уклањање рекламног материјала по кабини односно 480 евра + ПДВ месечно за све 4 кабине.
в. 4 новогодишње кабине - предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња страна и бочна страна димензија 144,5x117,7x60 цм) за период од 1. јануара 2025. до 31. марта 2025. по цени од 2.500 евра + ПДВ + израда, постављање и уклањање рекламног материјала по кабини за цео наведени период од 3 месеца.
Период трајања уговора за ставку под а. је од 1. јануара 2025. године до 31. децембра 2025. године.
Период трајања уговора за ставку под б. је од 1. јануара 2025. године до 31. децембра 2025. године за 10 кабина и од 1. априла 2025. до 31. децембра 2025. године за додатне 4 кабине.
Период трајања уговора за ставку под в. је од 1. јануара 2025. године до 31. марта 2025. године.
Почетна цена према сегменту рекламног простора дефинисана је у еврима и плаћа се по средњем курсу НБС на дан уплате, увећано за ПДВ
Осим накнаде из тачака 1. и 2., обавеза понуђача је израда, постављање и уклањање рекламних материјала.
Право подношења понуде имају сва правна лица и предузетници.
Обавезни елементи понуде су:
1. Подаци о подносиоцу понуде – назив и седиште правног лица (предузетника) који подноси понуду, име лица одговорног за заступање, ПИБ, матични број, број рачуна, уз потпис овлашћеног лица и печат;
2. Цена накнаде за истицањe рекламних садржаја у еврима, изражена у односу на предмет јавног позива.
II ПОСТУПАК ПРИКУПЉАЊА ПОНУДА
Јавни позив се спроводи прикупљањем писaних понуда. Одлуку о најповољнијем понуђачу Комисија ће донети на основу оцене исправности понуда – испуњености тражених услова и вредновања понуда.
Неисправне, непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.
Комисија задржава право да одбије све приспеле понуде, уколико оцени да ниједна није прихватљива.
III РОК ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И ОТВАРАЊЕ ПОНУДА
Рок за подношење понуда је 06.12.2024. године, до 12 часова. Благовременим ће се сматрати понуде приспеле на адресу Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“, Улица спортова бб, 31315 Златибор до наведеног рока.
Понуда се подноси у затвореној коверти са назнаком „Понуда за истицањe рекламних садржаја – НЕ ОТВАРАТИ“, на адресу Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“, Улица спортова бб, 31315 Златибор.
Понуда се може доставити и електронским путем на мејл marketing@goldgondola.rs, уз обавезу да се у року од 30 дана иста достави и у оригиналу.
IV ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА О ПОСЛОВНОЈ САРАДЊИ
По доношењу одлуке о избору најповољнијег понуђача, Комисија Закуподавца ће писaним путем позвати најповољнијег понуђача да у року од 3 радна дана од пријема Одлуке о избору најповољнијег понуђача потпише уговор о пословној сарадњи.
По истеку периода важења Уговора, уз сагласност уговорних страна, предвиђена је могућност продужења истог.
Уколико најповољнији понуђачи одустану од закључења уговора, Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“ ће закључити уговор са другопласираним понуђачем.
V ИНФОРМАЦИЈЕ И КОНТАКТ
Све потребне информације заинтересовани понуђачи могу добити на телефон 031/3833 833, контакт особа Ивана Лазовић.