Marketing

Stalno otvoreni javni poziv

za zaključenje ugovora o poslovnoj saradnji u oblasti marketinga


Pravo učešća na javnom pozivu imaju sva pravna lica saglasna sa uslovima u dokumentu Ponuda reklamnog prostora, Svi zainteresovani za zaključenje ugovora o poslovnoj saradnji mogu se obratiti JP Gold gondola Zlatibor direktno na mejl marketing@goldgondola.rs ili na telefon +381 31 3833 833.

Javni poziv

Formular za ponudu možete skinuti sa sledećeg linka

На основу Одлуке Надзорног одбора број 0-428-2/25 од 12.12.2025. године, Јавно предузеће „ Голд гондола Златибор“ расписује:

 

ЈАВНИ ПОЗИВ

За прибављање понуда за закључивање Уговора о реализацији рекламног пакета

I         ПРЕДМЕТ ЈАВНОГ ПОЗИВА

  1. Издавање рекламног простора у оквиру комплекса Јавног предузећа„ Голд гондола“ Златибор на следећим позицијама:

- ( 4 кабине, предња страна, задња страна и страна супротна од улаза). Период трајања уговора је од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године,

- (10 кабина, предња страна, задња страна и страна супротна од улаза). Период трајања уговора је од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године,

- (6 кабина, предња страна, задња страна и страна супротна од улаза). Период трајања уговора је од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године,

- (8 кабина, предња страна, задња страна и страна супротна од улаза). Период трајања уговора је од 01. јануара 2026. године до 31. децембра 2026. године,

Почетна цена према сегменту рекламног простора дефнисана је у еврима и плаћа се по средњем курсу НБС на дан уплате, увећано за ПДВ;

  1. Рекламни простор подразумева издавање рекламног садржаја на:

а.          4 кабине, предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња и бочна 144,5x117,7x60 цм)  за период од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године по почетној цени од 120 евра + ПДВ месечно, односно 480 евра + ПДВ месечно за све четири кабине.

Укупна вредност рекламног пакета за целокупан период закупа износи 5.760 евра + ПДВ

 

б.          10 кабина, предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња и бочна 144,5x117,7x60 цм) за период од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године по почетној цени од 120 евра + ПДВ месечно, односно 1.200 евра + ПДВ месечно за свих десет кабина.

Укупна вредност рекламног пакета за целокупан период закупа износи 14.400 евра + ПДВ

 

в.            6 кабина, предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња и бочна 144,5x117,7x60 цм) за период од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године по почетној цени од 120 евра + ПДВ месечно, односно 720 евра + ПДВ месечно за свих шест кабина.

Укупна вредност рекламног пакета за целокупан период закупа износи 8.640 евра + ПДВ

 

Г.            8 кабина, предња, задња и страна супротна од улаза (димензије 210x182,5x60 цм. предња и задња и бочна 144,5x117,7x60 цм) за период од 01. јануара 2026. године до 31. децембра 2026. године по почетној цени од 120 евра + ПДВ месечно, односно 960 евра + ПДВ месечно за свих осам кабина.

Укупна вредност рекламног пакета за целокупан период закупа износи 11.520 евра + ПДВ

 

 

Период трајања уговора рекламни простор под ставкама а, б и в је од 23. децембра 2025. године до 22. децембра 2026. године.

Период трајања уговора за рекламни простор под ставком г. је од 01. јануара 2026. године до 31. децембра 2026. године.

 Почетна цена према сегменту рекламног простора дефинисана је у еврима и плаћа се по средњем курсу НБС на дан уплате, увећано за ПДВ

Осим накнаде из тачака 1. и 2, обавеза понуђача је израда, постављање и уклањање рекламних материјала.

 

Право подношења понуде имају сва правна лица и предузетници.

 

Обавезни елементи понуде су:

 

1. Подаци о подносиоцу понуде – назив и седиште правног лица (предузетника) који подноси понуду, име лица одговорног за заступање, ПИБ, матични број, број рачуна, уз потпис овлашћеног лица и печат;

2. Цена накнаде за истицањe рекламних садржаја у еврима, изражена у односу на предмет јавног позива.

 II        ПОСТУПАК ПРИКУПЉАЊА ПОНУДА

  Јавни позив се спроводи прикупљањем писaних понуда. Одлуку о најповољнијем понуђачу Комисија ће донети на основу оцене исправности понуда – испуњености тражених услова и вредновања понуда.

Неисправне, непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.

Комисија задржава право да одбије све приспеле понуде, уколико оцени да ниједна није прихватљива.

 III      РОК ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И ОТВАРАЊЕ ПОНУДА

  Рок за подношење понуда за рекламни простор под ставкама а, б и в је 19.12.2025. године, до 12 часова.

Рок за подношење понуда за реклмани простор под стваком г. је 26.12.2025. године, до 12 часова

Благовременим ће се сматрати понуде приспеле на адресу Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“, Улица спортова бб, 31315 Златибор до наведеног рока.

Понуда се подноси у затвореној коверти са назнаком „Понуда за истицањe рекламних садржаја – НЕ ОТВАРАТИ“, на адресу Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“, Улица спортова бб, 31315 Златибор.

Понуда се може доставити и електронским путем на мејл marketing@goldgondola.rs, уз обавезу да се у року од 30 дана иста достави и у оригиналу.

  IV      ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА О ПОСЛОВНОЈ САРАДЊИ

  По доношењу одлуке о избору најповољнијег понуђача, Комисија Закуподавца ће писaним путем позвати најповољнијег понуђача да у року од 3 радна дана од пријема Одлуке о избору најповољнијег понуђача потпише уговор о пословној сарадњи.

По истеку периода важења Уговора, уз сагласност уговорних страна, предвиђена је могућност продужења истог.

Уколико најповољнији понуђачи одустану од закључења уговора, Јавно предузеће „Голд гондола Златибор“ ће закључити уговор са другопласираним понуђачем.

 V        ИНФОРМАЦИЈЕ И КОНТАКТ

  Све потребне информације заинтересовани понуђачи могу добити на телефон 031/3833 833, контакт особа Никола Кутлешић.