JP „Gold gondola Zlatibor“ je podržalo otvaranje letnje sezone Hotela Zlatibor u susret prazniku Opštine Čajetine – „Vidovdanskim svečanostima“. Program otvaranja trajao je tri dana uz zabavne sadržaje, matine na Gold gondoli i obilazak atraktivnih lokaliteta na Zlatiboru. Direktorka Gold gondole, Bojana Božanić, je istakla važnost stalne saradnje sa svim turističkim radnicima, hotelima, institucijama u cilju unapređenja ponude u svakoj sezoni.
Za samo dve i po godine poslovanja gondola je prevezla već oko 550 000 putnika. Božanić kaže da to nisu samo putnici koji se voze prvi put, već da su brojni i oni koji se često vraćaju da ponove iskustvo vožnje najdužom gondolom na svetu. Razlog za to su, između ostalog, razne inovacije koje su obogatile uslugu.
„Pored standardne ponude, branča u vazduhu, putnicima su od skoro na raspolaganju posni i bezglutenski zalogaji za one koji vole nešto drugačiji ukus. Za ovo leto pripremamo eko park na međustanici koji će sadržati mala odmorišta i nekoliko kutaka od prirodnih materijala, mogućnost vožnje bicikala na električni pogon, kampove, kao i zabavno-edukativne sadržaje za decu i mlade. Očekuje nas i mogućnost vožnje na Ribničkom jezeru, noćna vožnja gondolom, bioskop na otvorenom i još puno sadržaja koji će učiniti da gosti dožive gondolu na novi način“, rekla je Božanić.
Generalni direktor NS Hotels group, Milosav Dunjić, je podsetio na izuzetno povoljan geografsko-tranzitni položaj koji omogućava da gosti iz svih oblasti turizma pronađu svoje mesto.
„Mi, kao najreprezentativniji ugostiteljski objekat na Zlatiboru, imamo dužnost i obavezu da damo svoj maksimalni doprinos ne samo u razvoju hotela nego i čitave destinacije. Mi se iz sve snage trudimo, moj tim broji blizu 200 zaposlenih u hotelu Zlatibor i beleži zapažene rezultate. U prošloj godini smo ostvarili preko 60 000 noćenja i ugostili preko 80 organizovanih skupova. Svedok sam predanog rada, velike želje i iskustva, na čelu sa direktorkom Slađanom Radić, koji naš hotel i organizaciju čine boljim“, rekao je Dunjić.
Zlatibor se kao destinacija opredelio za masovni turizam, a u poslendjih nekoliko godina akcenat je na elitnom turizmu. Uz brojne izazove koje uspešno savladava, Zlatibor pretenduje da stane u red svetskih turističkih centara.
„Mi smo se oko 10 godina borili za Gold gondolu, njavredniji projekat u poslednjih 100 godina na teritoriji Opštine Čajetina, i pokazali da je gondola dala svoje rezlutate, ali ne stajemo na tome, već radimo na dodatnim i pratećim sadržajima. Oko 15 sportskih terena se grade na potezu od početne stanice gondole ka međustanici po ugledu na svetske terene i oni će vrlo brzo imati osnovne obrise, a u narendoj godini ćemo ih sigurno završiti. Sledeći projekat u kome smo dosta odmakli jesu golf tereni na međustanici gondole kod Ribničkog jezera za koje rešavamo imovinske odnose i izrađujemo master plan. To su projekti koji su dugoročni i ne vide se njihove dobrobiti odmah među kojima je i Zlatni grad, a do kraja godine ćemo raspisati javnu nabavku za projektante“, rekao je predsednik Opštine Čajetina Milan Stamatović.
Ove godine Zlatibor proslavljava jubilarnih 130 godina organizovanog turizma i sva dešavanja i manifestacije će biti usmereni ka tome.
„Siguran sam da će povećanje turista od 12 odsto u prethodnoj godini biti još veće u narednim godinama. Zlatibor je danas destinacija koja raspolaže sa 50 000 ležajeva raspoređenih u osnovnim i komplementarnim kapacitetima, a ovakvi objekti poput hotela Zlatibor podižu kvalitet turističkog proizvoda Zlatibora. Mi smo tu da svojim aktivnostima podržimo nove investicije koje će biti usmerene u razvoj hotelijerstva“, rekao je direktor Turistčke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović.
Rukovodilac Službe razvoja turističke ponude Turističke organizacije Srbije, Danijela Veljović, je dodala da Zlatibor osvaja posetioce već na prvi susret i da je značajno proširio svoje potencijale.
„Koliko je Zlatibor atraktivna turistička destinacija govore i podaci da se on uvek nalazi u top 5 destinacija što se tiče broja dolazaka i noćenja domaćih i nostranih gostiju“, rekla je Jovanović uz podsećanje na sve važne lokalitete u zlatiborskom kraju.
Direktor Ski centra Tornik, Branko Blagojević, je podsetio da je otvorena letnja sezona uz raznovrsne sadržaje i dodao da Skijalište Srbije ima uspešnu saradnju sa Gold gondolom koja je doprinela većem broju gostiju na vrhu Tornik.
Slobodan Jovanović, iz Brending agencije Coba, je istakao važnost kreiranja brenda u savremenoj ekonomiji, a naročito u slučaju moderne turističke destinacije kao što je Zlatibor.
„Kada biste samo znali koliko smo se bavili šoljicama za kafu u hotelu Zlatibor pomislili biste da smo malo blesavi, ali reakcija gostiju je bila fantastična – skoro svi su ih primetili i zapamtili. Na njoj je bila priča koju smo vezali za logotip hotela, a koju smo povezali sa hotelom i Zlatiborom. Mi smo kreirali priču, a gost je glavna inspiracija“, rekao je Jovanović.
Otvaranje letnje sezone Hotela Zlatibor nastavljeno je na međustanici Gold gondole gde je priređen matine. Gosti, među kojima su bili i poznati glumci i influenseri, uživali su u planinskom ambijentu oko Ribničkog jezera degustirajući najbolja vina i sireve.