Nakon uspešnog nastupa Gold gondole na 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu svoje impresije iznela je i direktorka JP „Gold gondola Zlatibor“ Bojana Božanić koja je ovom prilikom rekla:
„ Sajam u Beogradu ove godine pružio nam je priliku da se pohvalimo uspešnom prvom godinom rada. Tokom sajamskih dana nastupali smo na štandu TO Regije Zapadna Srbija, zajedno sa Turističkom organizacijom Zlatibor i brojnim hotelima.
Lično sam zadovoljna nastupom na sajmu, pre svega sastancima koji su održani i kontaktima koji su uspostavljeni sa, nadam se, nekim budućim partnerima. Naravno, na ovaj četvorodnevni događaj smo došli pripremljeni i sa ciljem da pokrenemo neke nove saradnje u oblasti marketinga, promocije I komercijale.
Primetila sam da posećenost Sajma nije bila kao i obično, verovatno iz još uvek prisutnog straha zbog korone, ali čini mi se i više zbog novih trendova u predstavljanju turističke ponude savremenom konzumentu, koji vise prisutan u virtuelnom nego u realnom svetu.
Ovakva sajamska delatnost, verovatno, u narednom periodu će biti sve manje aktuelna ali svakako da smo mi iskoristili ovu priliku da se pohvalimo rekordnom posećenošću gondole tokom 2021.godine i promovišemo predstojeću sezonu, najviše kroz nagradnu igru. To smo i uspeli u saradnji sa našim partnerima, ugostiteljskim i hotelskim objektima na Zlatiboru, i naravno Turističkom organizacijom Zlatibor sa kojima smo obezbedili sve poklone za naše pratioce i posetioce.
Kao jedan od značajnih rezultata sajma u Beogradu, istakla bih uspostavljanje saradnje sa opštinama i gradovima u regionu, poput Trebinja, Tuzle, bratskog grada Herceg-Novog i drugih. Nadam se da ćemo kroz razmenu iskustava sa kompanijama koje imaju u planu izgradnju sličnih objekata-gondola doprineti popularizaciji vazdušnog prevoza u cilju unapređenja turističke atraktivnosti destinacije.
Plan je da se tokom predstojećeg perioda što bolje predstavimo u republikama u okruženju, ali i u gradovima Srbije u okviru turističkog karavana.’’