U želji da što bolje predstavimo svaki segment rada naše gondole, potrudićemo se da zavirimo ,,ispod površine“ i na poseban način istaknemo sve aktivnosti koje kolege iz Sektora za tehnicke poslove obavljaju u cilju nesmetanog rada gondole i užitka putnika.
Mesečni pregled, koji je upravo jutros počeo, dao nam je lep povod da pruzimo priliku stručnim ljudima iz Gold gondole da predstave i pojasne šta je tačno tehnički pregled i koje sve poslove, procedure i postupke obuhvata.
Tehnički direktor Gold gondole je Aleksandar Milosavljević, mašinski inženjer po struci sa dugogodišnjim iskustvom u užičkom „Jedinstvu“, čovek koji od prvog dana rada obavlja najodgovorniji posao tehnički odgovornog lica zlatiborske gondole.
„Obzirom da je bilo raznih komentara, a primetili smo i nepoverenje, zabrinutost, pa čak i određenu dozu bojazni kod putnika kad se pomene tehnički pregled, ovom prilikom bih voleo da pojasnim o čemu se tačno radi.
Uočili smo da se često parafraziraju informacije iz saopstenja i na taj način ne pravi razlika između servisa i redovnog mesečnog pregleda. Redovni mesečni pregledi su nešto što je obaveza preduzeća Gold gondola, prvenstveno zakonska, ali isto tako i ugovorna obaveza prema proizvođaču i instalateru opreme, renomiranoj francuskoj kompaniji Poma.
Sam pregled u nekom slučaju podrazumeva i određene manje popravke ili otklanjanje neispravnosti koje su uočene, što je upravo i svrha takvog pregleda. Ukratko, treba istaći da je to vizuelno-mehanički pregled koji obuhvata kompletnu kontrolu rada čitave instalacije koja se izvodi na izuzetno stručnom i detaljnom nivou.
Svaki tehnički pregled započinje pregledom svih stubova na trasi, kao i platformi na stubovima i proverom da li se uže pravilno kreće. Tehnički pregled sprovode naši radnici pozicionirani u servisnoj korpi koja se kreće duž trase. Za to vreme, naši tehničari mašinske i elektro struke, svako u svom delokrugu rada, započinju ostale provere, koje se sastoje iz sledećih koraka:
U suštini, sam princip tehničkog pregleda se ne razlikuje mnogo od tehničkog pregleda bilo kog vozila ili postrojenja, uz isticanje specifičnosti i kompleksnosti same instalacije, kao i odgovornosti koju mi kao radnici gondole preuzimamo na sebe.
Generalno, sve aktivnosti koje obavljamo, preduzimaju se u najboljem interesu naših putnika, a mi se trudimo da preventivnim kontrolama praktično anuliramo svaku mogućnost kvara, zaustavljanja instalacije ili bilo koje druge nelagodnosti u kojoj se naši putnici mogu naći.“