Novi koncept boravka u prirodi, unapređenje saradnje sa agencijama iz regiona i atraktivna ponuda za poslovne turiste obeležili su predstavljanje Gold gondole na 45. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. Inovativni projekti, među kojima je i novi krak gondole do Pribojske Banje, prikazani su na štandu Turističke organizacije Zlatibor pod sloganom „Investiraj u Zlatibor“. Savremena ponuda i razvoj turizma u pravcu sporta i jedinstva sa prirodom su zamajac razvoja Zapadne Srbije, zaključili su ministar turizma i omladine Husein Memić, ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Nikola Selaković i direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović. Oni su, prilikom susreta sa predsednikom Opštine Čajetina Milanom Stamatovićem, predsednikom SO Čajetina Arsenom Đurićem, direktorkom JP „Gold gondola Zlatibor“ Bojanom Božanić, direktorom TO Zlatibor Vladimirom Živanovićem, naglasili da je Zlatibor sa razlogom jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u našoj zemlji i da će u narednom periodu dobiti podršku države za realizaciju velikih projekata koji će unaprediti ponudu Zlatibora.
Posetioci Sajma su imali jedinstvenu priliku da se upoznaju sa projektima koji će obogatiti ponudu najposećenije planine u Srbiji. Među njima su Sportski park sa 18 novih fudbalskih terena „Novi Zlatibor“, „Zlatni grad“ na Ribničkom jezeru, uređenje vrha Tornika i novi krak Gold gondole od Tornika do Pribojske Banje koji je privukao veliku pažnju posetilaca i medija.
„Putnici će moći da se voze duže nakon realizacije nove gondole sa nekoliko međustanica koja će pružiti priliku da dožive Zlatibor, Priboj i okolinu na drugačiji način. Svakako neće biti dosadno jer ćemo uneti dinamiku sa tri nove instalacije na liniji Tornik – Pribojska Banja, a mreža gondole će se uvećati. Svi ovi projekti će odvesti Zlatibor još dalje na turističkoj mapi sveta sa ciljem da imamo deset miliona noćenja i milion turista tokom godine“, rekla je direktorka JP „Gold gondola Zlatibor“ Bojana Božanić.
Tursitičke agencije iz zemlje i regiona bile su zainteresovane za raznovrsnu ponudu Gold gondole koja je predstavila sezonske zabavne aktivnosti, branč u vazduhu, romantično putovanje i tim bilding za koji vlada veliko interesovanje. Osluškujući potrebe modernog turiste Gold gondola je svoju ponudu obogatila tim bildingom koji predstavlja jedan od najtraženijih oblika korporativne zabave. Poslovni turisti žele da se izmeste iz stresne svakodnevice i uživaju u prirodi i rekreativnim sadržajima, a sve to gondola ima da ponudi.
Sajam je bio prilika da se proširi saradnja sa dosadašnjim partnerima i uspostave novi kontakti. Iz Privredne komore Srbije su najavili podršku Gold gondoli da se predstavi na inostranom tržišu, dok je turistička agencija iz Poljske zainteresovana da na Zlatibor dovodi ljubitelje prirode koji žele da uživaju isključivo u seoskom ambijentu i autentičnoj ponudi našeg kraja. Organizatori zagrebačkog Sajma turizma „Place2go“, najavili su info turu na proleće kako bi se detaljnije upoznali sa ponudom Gold gondole. Proširenje saradnje je planirano i sa turističkim agencijama iz Crne Gore koje su zainsteresovane da organizuju veće ture ruskih i kineskih turista za vožnju zlatiborskom gondolom.
Baš kao što je poručivao slogan ovogodišnjeg Sajma, „Avantura počinje ovde“, Gold gondole je za tri godine poslovanja pokazala da nudi novi i drugačiji doživljaj boravka na Zlatiboru. Turisti mogu da provedu čitav dan na gondoli koja više nije samo poznata kao najduža panoramska gondola na svetu, već i kao mesto zabave za sve generacije putnika.
„Tokom zimske sezone imali smo aktivnost „Beg na sneg“ gde su svaki dan u u ponudi bili sadržaji za porodice, decu, mlade i starije putnike. Naši posetioci su imali priliku da ponesu najlepše utiske jer su mogli da probaju neke od najpoznatijih zlatiborskih specijaliteta poput popare i kačamaka, a tu su bile i razne umetničke radionice. Tokom sretenjskih praznika zabeležili smo nove rekorde i nastavljamo u tom stilu u narednom periodu. Naš cilj je da se putnici vraćaju gondoli i dožive nešto novo“, poručila je Božanić.
Turisti iz regiona i sveta su posebno istakli da im se dopadaju radionice umetnosti i prirodne kozmetike koje se realizuju na međustanici i Torniku. Kontakt sa prirodom, zabava, gastronomija, kreativnost i sport su sadržaji kojima teže današnji turisti, a Gold gondola ide u korak sa tim trendom. Nakon beogradskog Sajma nema sumnje da će strani turisti biti sve češći gosti zlatiborske gondole.
Video možete pogledati ovde.