Gold gondola je u oktobru ove godine radila samo vikendima i zabeležila rast od 40% u odnosu na isti period prethodne godine, a najposećeniji je bio poslednji vikend kada se gondolom vozilo preko 4100 putnika.
Za deset dana miholjskog leta, Gold gondola je bila izbor za 16 000 putnika koji su imali priliku da uživaju na svežem vazduhu i drugačijem doživljaju planine. Poređenja radi, prošle godine, broj putnika je bio 11 600, a gondola je tada radila 25 dana. Dnevni prosek ovogodišnjeg oktobra bio je 4 puta veći nego prethodne godine. Prodato je duplo više karata nego u istom periodu ranije.
Pored živopisnog planinskog ambijenta koji je putnicima inspirativan za fotografisanje, od skoro su na raspolaganju i nove instagramične tačke koje su brzo postale popularne na društvenim mrežama. Pregršt zabavnih i društveno odgovornih aktivnosti obeležilo je divnu jesen na gondoli. Radost i uzbuđenje obeležili su Dečiju nedelju na gondoli početkom meseca kada su osnovci i predškolci sa teritorije Opštine Čajetina na zabavan način bolje upoznali lepote svog kraja.
Tokom oktobra priređena je ekoterapija povodom Meseca borbe protiv raka dojke porukom da je „žena sinonim za hrabrost“ u saradnji sa užičkim savetovalištem „Jefimija“, srpskim forumom protiv raka dojke „Evropa Dona Srbija“, udruženjem „Žena uz ženu“.
„Od velikе je važnosti podrška ženama koje se bore sa rakom dojke. Kao društveno odgovorno preduzeće, koje i samo promoviše zdrave stilove života, savim je prirodno da udružimo snage u borbi protiv ove bolesti savremenog doba“, rekla je tom prilikom Bojana Božanić, direktorka JP „Gold gondola Zlatibor“.
Naše preduzeće predstavilo je svoju ponudu, zajedno sa Turističkom organizacijom Zlatibor, na Međunarodnom sajmu skijanja Place2go u Zagrebu. Na prvom sajmu ovakvog tipa Gold gondola se našla među više od 70 izlagača iz Austrije, Italije, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Holandije i Hrvatske koji predstavljaju svoja skijališta, hotele, resorte...
JP „Gold gondola Zlatibor“ učestvovala je i na prvom digitalnom samitu pod nazivom “Digital Hub Jahorina”, koji se održao na Jahorini.
Oktobar je bio obeležen i početkom ABA2 lige u kojoj je gondola pružila podršku KK Zlatibor Gold gondola. Naši zlatni košarkaši opravdali su titulu prvaka u KLS-u i pobedili kraljevačku Slogu rezultatom 87:76 i Podgoricu 91:72.
Među poslovnim aktivnostima naši zaposleni našli su vremena i da se zabave, pa smo organizovali takmičenje u orijentiringu - sportskoj disciplini snalaženja u prostoru uz pomoć karte i kompasa. Ova aktivnost, za koju su najviše zainteresovane firme u okviru tim bildinga, od skoro je nova u ponudi Gold gondole.
Mesec je završen u znaku najperspektivnijih mladih ljudi na Međunarodnom samitu mladih „Otvoreni svet“ na Zlatiboru koji je okupio najbolje studente iz zemlje i inostranstva. Njih 3000 učesnika dobilo je karte sa povlašćenim cenama za vožnju Gold gondolom kako bi sa Zlatibora poneli najlepše uspomene.
Podsetimo, radovi na izgradnji nadstrešnice kod početne stanice bi trebalo da budu završeni do kraja godine, a predviđeno je da novi objekat bude zaštita od atmosferskih prilika. Putnici će na jednom mestu moći da kupe karte i uđu u kabine dok će zaposlenima značajno biti olakšan rad tokom zimskih meseci. U prostorijama kod početne stanice planirani su trgovinsko-ugostiteljski objekti sa suvenirima i sportskom opremom.