27.02.2018.

Gold gondola uspešno se predstavila na sajmu turizma u Beogradu

Iza nas je još jedan, 40. po redu Sajam turizma u Beogradu. Štand Turističke organizacije Zlatibor i Gold gondole Zaltibor bio je jedan od najposećenijih. Zaltiborci su svim posetiocima predstavili kompletnu turističku ponudu sa akcentom na sportski turizam i zdravu ishranu.

U fokusu predstavljanja Zlatibora na 40. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu je aktivni odmor na toj našoj najposećenijoj planini.To je i prilika da se posetiocima ukaže na bogatstvo sadržaja i veliki broj aktivnosti na Zlatiboru. Posetioci Beogradskog sajma turizma u prilici su da se u VR (virtual reality) kutku na trenutak nađu na Zlatiboru, uživaju u skijanju i pogledu na Tornik, ali i da se voze trasom buduće gondole koja će povezivati centar Zlatibora sa najvišim vrhom. Drugi sajamski dan na štandu Zlatibora protekao je u znaku koktela. Naime, na štandu Zlatibora članovi Udruženja somelijera pripremali su neobične koktele. Glavni sastojci koktela su specijaliteti zlatiborskog kraja, a vešte ruke koktel majstora pokazale su da tradicionalni proizvodi sa „zlatne planine“ mogu da budu i ukusni gastronomski specijaliteti, ali i sastojci koktela nesvakidašnjeg ukusa.

Posetioci štanda imali su priliku da se kroz igru upoznaju sa projektom veka – najdužom gondolom na svetu, Gold gondolom Zlatibor i da učestvuju na facebook takmičenju sa najviše lajkova.

Direktorka JP Gold gondola Bojana Božanić izjavila je da je Gold gondola jedan od najbitnijih projekata opštine Čajetina koji finansira iz sopstvenih izvora. Izgradnja ove panoramske žičare će podići turizam na još viši nivo, što će se odraziti na povećan broj turista, noćenja, ugostiteljskih usluga i sveobuhvatne ponude Zlatibora. Već sada brojne komanije odlučile su se za ulaganje u Zlatibor upravo zbog najave izgradnje gondole. Svakako da će ovaj novi i sasvim avangardan projekat za ovaj deo Balkana i Evrope podići razvoj svih privrednih grana u našem kraju na jedan viši nivo i omogućiti bolji život našim stanovnicima, ali i bolju ponudu turistima i gostima Zlatibora, zaključila je Božanić. Zlatibor je planinska lepotica koja i van sezone beleži visok procenat posećenost, a on u ovom momentu iznosi 75 procenata. Predstavljanjem na sajmu u Beogradu i drugim svetskim centrima cilj je da se poveća priliv kako domaćih tako i stranih turista. Naredno predstavljanje Gondole zakazano je za mart na sajmu turizma u Moskvi.

Direktor Turističke organizacije „Zlatibor“ Vladimir Živanović je rekao da je Zlatibor prošle godine bio najposećenije turističko mesto u Srbiji i da je i tokom zimskog raspusta povećan broj posetilaca u odnosu na prošlu godinu“.

Živanović je rekao da su na Sajmu u Beogradu i hotelijeri, pa posetioci mogu odmah da vide kompletnu ponudu i iskoriste korist od rane rezervacije.

Dodao je da će „akcenat ove godine biti na ponudi sportskog turizma zbog čega su dodatno uređene pešačke i biciklističke staze, vidikovci i odmorišta“.

Kao јedan od turistički najrazvijenijih centara, ne samo u Srbiji već i u regionu, Zlatibor je navikao svoje stalne i potencijalne goste na veoma interesantne i raznovrsne sadržaje. Nakon uspešnog predstavljanja na ovogodišnjem Sajmu turizma u Beogradu i velike posećenosti štanda Turističke organizacije Zlatibor i Gold gondole očekuje se da će „zlatna planina“ i dalje držati svoje mesto u vrhu turizma Srbije.

Želite li da budete u toku ?