Turistička organizacija Zlatibor, u utorak 24. septembra, bila je domaćin grupi od šest francuskih novinara, predstavnika eminentnih časopisa i portala koji su u dvodnevnoj poseti Zlatiboru. U okviru organizovane posete na Zlatibor su doputovali predstavnici sledećih medija: „Tour Mag“, „Quotidien du tourisme“, Magazine „Proces Alimentaire“, Magazine „Prestige et Sante“, Magazine „La Provence“ i Magazine „Monde à Valeurs actuelle“ Rubrique Art de vivre de voyage“. Poseta novinara Zlatiboru realizuje se u okviru projekta „Prezentacija turističkih potencijala Beograda, Topole i Zlatibora“ koje organizuje udruženje „Ja volim Francusku“ uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.
Poseta francuskih novinara Zlatiboru započela je svečanim prijemom u prostorijama Turističke organizacije Zlatibor, gde su novinare dočekali predsednik opštine Čajetina Milan Stamatović, direktor TO Zlatibor Vladimir Živanović i direktor JP „Gold gondola“ Bojana Božanić. Već na samom početku razgovora novinari iz Francuske pokazali su veoma veliko interesovanje za Zlatibor i sve njegove potencijale, što se videlo po brojnim pitanjima koja su postavljali predstavnicima opštine. Posebno interesovanje privukao im je projekat buduće zlatiborske gondole i saradnja sa francuskom kompanijom „Poma“ koja je proizvođač opreme za gondolu. Sa projektom Gold gondola upoznali su se preko štampanih medija u Francuskoj i Pominim biltenima. Činjenica da renomirana francuska kompanija za proizvodnju opreme za gondole i ski liftove, oprema najdužu panoramsku žičaru na svetu izazvala je posebnu pažnju.
Razgovor je nastavljen uz ručak, pa su gosti iz Francuske imali priliku da se upoznaju sa autentičnim zlatiborskim specijalitetima. Nakon ručka za novinare je organizovano dvočasovno razgledanje Zlatibora, gde su uz priču o dugoj tradiciji razvoja turizma i potencijalima kojima raspolaže ova planina, obišli centar Zlatibora, sportske terene, Dino i Avantura park, početnu stanicu gondole, zlatiborsku pijacu i broje druge lokalitete.
Cilj ovako organizovane posete francuskih novinara je promocija Zlatibora kao najpoželjnije destinacije Srbije francuskom turističkom tržištu. Ovim se turistička ponuda Zlatibora približava francuskim turistima i na najefikasniji način (pisanjem o potencijalima Zlatibora u najčitanijim štampanim medijima), privlači francuska tražnja.
Poseta francuskih novinara destinacijama Srbije, među kojima se posebno izdvojio Zlatibor, rezultat je uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija.