Interesovanje inostranih medija za Gold gondolu ne prestaje. Ovog puta gosti su nam bili predstavnici medija iz Austrije i Nemačke u okiru studijske posete pri Turističkoj organizaciji Srbije. Na Zlatiboru su boravili novinari medijskih kuća Pannonien TiVi & Reisesofa, Richter direct, Cleven Reisen, Salzburger Nachrichten, Pressebüro Düring i Travel continent.
Među njihovim sadržajima, namenjenog milionskoj publici, našla se i zlatiborska Gold gondola kao primer uspešnog turističkog projekta koji se za kratko vreme pokazao kao pravi potez lokalne samouprave. Oduševljenje najdužom gondolom na svetu nije izostalo. Novinari su posebno istakli lepotu zlatiborskog pejzaža i tradicionalni zlatiborski obrok - branč u vazduhu. Pored ukusa, naročito im se dopao način na koji je dekorisan ističući da se uz specijalitete lokalnih prozvođača i pogled iz gondole dobija potpuna slika Zlatibora.
„Gondola je zaista dobar način da se upozna predeo planine Zlatibor. Pogled iz kabina je fascinantan, može se videti cela planina i njena priroda, smeštajni kapaciteti… Takođe se mogu videti i ski staze koje se nalaze u blizini gondole. Zaista impresivna regija za turiste. Moram reći da je branč u vazduhu veoma ukusan i svako bi trebao da proba ovaj zlatiborski obrok,“ rekla je blogerka „Travel kontinenta“ Sisi Muns dodajući da je branč odlična ideja i usluga koja je dodatno obogatila putovanje gondolom.
Osim Zlatibora, predstavnici medija su se upoznali sa raznovrsnom turističkom ponude Srbije otkrivajući lepote prirode i gradova uz upoznavanje sa kulturno-istorijskim nasleđem. Oni će kroz priloge, reportaže i blogove preneti svoja iskustva i lične doživljaje i prikazati ono najlepše i najznačajnije što Srbija ima.