06.02.2024.

Druženje sa medijima

Atraktivna ponuda i novi sadržaji su razlog zbog kojeg se, ne samo putnici, već i mediji uvek interesuju za Gold gondolu. Predstavnici nacionalnih medija su danas posetili najdužu gondolu na svetu u okviru studijskog putovanja koje je su realizovali Turističke organizacija Srbije i Turistička organizacija Zlatibor. Ovo druženje na međustanici bilo je prilika da se javnosti detaljnije predstave veliki planovi za razvoj turističke ponude Zlatibora, ali i uspešna zimska sezona na zlatiborskoj gondoli koja spremno dočekuje nove goste i za sretenjske praznike.

Predsednik Opština Čajetina, Milan Stamatović, je istakao da naša lokalna samouprava ima ambiciozne planove koji proističu iz nove Strategije razvoja. Kao najvažnije projekte izdvojio je „Zlatni grad“ na Ribnici i novi krak gondole od vrha Tornik do Pribojske Banje iz tri segmenta i dužine oko 14 kilometara u okviru čije izgradnje će biti i uređenje vrha Tornik koji će dobiti potupno nov izgled.

„Zlatibor će vrlo brzo biti srpsko mondensko turističko mesto u rangu evropskih planinskih centara. Oko Ribničkog jezera planiramo da izgladimo „Zlatni grad“ o kome već duži niz godina pričamo. On podrazumeva izgradnju golf terena, rezidencijalnih vila i hotela tako da će Zlatibor u ovom delu, gde je nekad bio začetak turizma, izgledati savremenije, a na potezu prema centru planiramo izgradnju otvorenih i zatvorenih sportskih terena namenjenih za pripreme inostranih ekipa. Mi imamo dovoljno kvalitetnog smeštaja, ali nemamo dovoljno terena za pripreme evropskih i svetskih klubova. Mi smo do sada uradili većinu tih grubih radova, a ove godine nam predstoje fini radovi na postavljanju instalacija, grejanja, hibridne i prirodne trave i izgradnja pratećih sadržaja na terenima. Imamo dve faze razvoja Zlatibora: prva se odnosila na prethodnih 130 godina, a nova faza, koja se odvija sada, se odnosi na razvoj elitnog turizma“, rekao je Stamatović dodajući da je cilj svih ovih projekata 10 miliona noćenja godišnje.

Glavne vrednosti koje baštini Gold gondola su društveno odgovorno poslovanje i zabavne aktivnosti koje boravak naših gostiju čine bogatijim i prijatnijim. Gondola je pored nesvakidašnje vožnje iznad zlatiborskih pejzaža, postala sinonim za savremenu turističku atrakciju koja nudi sadržaje na nivou svetskih planinskih centara. O uspešnom poslovanju najbolje govore brojke – za tri godine poslovanja prevezeno je 800 000 putnika, a samo tokom januara ove godine više od 38 000.

„S obzirom da se većina naših putnika vraća gondoli, mi želimo da im svake sezone priredimo nove sadržaje koji će ih iznenaditi. U susret Sretenju, 10. februara, pravimo žurku u Gondola baru na Torniku, a 16. februara na istom mestu nastupiće orkestar Dobrovoljnog vatrogasnog društva „27. septembar“ iz Kraljeva. Godinu nastavljamo u pravcu zdravih stilova života po kojima smo prepoznatljivi, pa naši posetioci i ovog leta mogu očekivati bioskop na otvorenom, zabavne aktivnosti, koncerte i razne muzičke, kulturne i sportske manifestacije“, rekla je saradnica za odnose sa javnošću JP „Gold gondola Zlatibor“ Jelena Tanasković.

Podsetimo da je ovu zimsku sezonu na Gold gondoli obeležio program pod nazivom „Beg na sneg“. Posetiocima su svakog dana na raspolaganju bili raznovrsni sadržaji, većinom besplatni, a među njima su: „Sportski dan“ - časovi nordijskog skijanja, „Zlatiborska čajanka“ – popust na ponudu u Gondola baru, dečija zabava „Zimske radosti“, slikarska radionica „Četkica i Čašica“, priprema i degustacija zlatiborskih specijaliteta „Snežni lonac“ i „Žurka na vrhu“. Kreirajući ponudu za sve generacije putnika gondola je postala mesto celodnevne zabave, a ključ našeg uspeha leži u kontinuiranom osluškivanju želja naših putnika i pružanju novih doživljaja.

Među predstavnicima medija bili su: RTS, TV Prva, TV Pink, Infobiro, TV Kurir i influeserka Jelena Jakovljević.

Video možete pogledati ovde.

Želite li da budete u toku ?