24.11.2022.

Direktorka Gold gondole o Velikoj zlatnoj medalji na Novosadskom sajmu

Novosadski sajam je svoj renome sticao od svog postanka do danas i u regionu je uvršten u red jedinstvenih institucija za ocenjivanje kvaliteta proizvoda i usluga na prostoru jugoistočne Evrope. Samim tim i priznanja dobijena na ovom sajmu uspeh su kojim se učvršćuje renome nagrađenih. Među nagrađenima na 53. Međunarodnom sajmu turizma bila je i zlatiborska „Gold gondola“.

Javno preduzeće „Gold gondola Zlatibor“ dobitnik je, na 53. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu, priznanja „Velika zlatna medalja“ za kvalitet u kategoriji za jedinstvenu turističku atrakciju Srbije, najdužu panoramsku gondolu na svetu.

„Velika zlatna medalja Novosadskog sajma je zaista nešto što nas, između ostalog, inspiriše i svakako obavezije da u narednom periodu budemo još bolji i još atraktivniji. Nagrada je bila za najveću turističku atrakciju u Srbiji što je za nas izuzetno zadovoljstvo, jer ako je nešto bilo interesantno, u fokusu turista, to je svakako zlatiborska gondola bila u proteklom periodu. Naravno da nagrade, ne da ih očekujemo, nego ih priželjkijemo, su dobrodošle i jako je lepo videti da od turističkih radnika i poslenika iz te oblasti stiže priznanje i prepoznatljivost da smo ipak iskoračili i zajedno sa destinacijom nešto dalje na turističkoj mapi“, rekla je direktorka Gold gondole Zlatibor Bojana Božanić.

Brojka veća od 450 000 posetilaca koji su se provozali gondolom potvrđuje uspeh ovog preduzeća i dobijenu nagradu. Zlatibor kao najposećenija turistička destinacija dala je gondoli geografsku prepoznatljivost, a gondola joj je, kaže Bojana Božanić, uzvratila kroz atraktivnost, programe i različite sadržaje duž trase, što rezultira velikim brojem posetilaca.

„Primetili smo da ima dosta ljudi koji dolaze van šireg regiona Srbije, bivše Jugoslavije. Tu je bilo dosta ljudi iz Dubaija, iz nekih azijskih zemalja, iz Indije, bilo je interesantno videti ih ovde. Njihovo interesovanje i oduševljenje time što smo najduža gonola na svetu je zaista bilo vidljivo i na njihovim mrežama, ali treba da pomenem goste iz Slovenije i Bugarske, a u planu je da se malo proširimo i prema tržištu Hrvatske. Naravno Bosna i Hercegovina i Crna Gora su tržišta koja su neprikosnovena ovde pored turista iz Srbije koji se gondoli vraćaju, ne samo Zlatiboru“, dodaje Božanić.

Ide zima, a prema utiscima mnogih gostiju koji su vožnju gondolom iskoristili da pejzaže Zlatibora vide u u različitim godišnjim dobima, beli pokrivač daje posebnu draž njegovim predelima, posebno na prelasku preko Ribničkog jezera, Iz Gold gondole obećavaju još novih sadržaja duž trase za decu i odrasle, sve u cilju da se gosti ove planine osećaju još lepše.

Izvor: Zlatibor press

Ceo prilog možete pogledati ovde.

Želite li da budete u toku ?